søndag 11. desember 2011

3. søndag i advent

Koselig 3. søndag i advent, ganske så rolig her i heimen. Lys er tent, Aril spiller Fifa, og jeg leser litt til eksamen :) 
Tenkte meg ned på Solsiden (kjøpesenter) å kjøpe meg servietter til decopage-prosjektet mitt til mamma til jul etterpå... spørs om jeg får det til, slik jeg vil ha det! ;)
Greit med søndagsåpent i blant, ikke det at jeg skal ta noen stor shopperunde idag, idag har jeg store planer om å være mest mulig lat...hehe;)

Julegavene er jeg helt ferdig med, kun den lille ekstragaven til mamma som jeg skal lage selv, som er igjen! :)




Tenn lys!
Tre lys skal flamme for alle som må sloss.
For rettferd og for frihet. De trenger hjelp av oss.
Må ingen miste motet før alle folk er ett.
Tenn lys for dem som kjemper for frihet og for rett
<3




Ha en finfin søndagskveld! :)

Klem fra 
post signature

5 kommentarer:

  1. Kos deg på shopping:) Skulle egentlig vært der en tur selv..meeeen alt for lat i dag:P hihi

    Klem

    SvarSlett
  2. Elsker denne adventssangen! Flott budskap i den :)
    Tusen takk for kommentaren hos meg. Flott blogg du også har!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for fin kommentar! La meg til som følgjar hos deg også! Eg bur ein halv time frå Vestnes, i retning Geiranger :) Nydeleg adventsvers du har her, vi leste det opp når vi tende lysa her også!

    Ha ei flott, ny veke!

    Klem,
    E :)

    SvarSlett
  4. Hei Natalie! Tusen takk for koselig kommentar hos meg & velkommen som følger:)
    Den store lykten på trappen du mente ja? Den er kjøpt på kremmerhuset:)
    Så kjekt at du er fra Skåla, det er ikke langt unna nei;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så flink du er som så og si er ferdig med julegavene. Jeg er ganske i rute, men har noen smågaver igjen. Jeg har prøvd meg på decopage selv også, men det ble ingen suksess så jeg får heller nyte deres andres kreative eskapader.

    Nydelig header du har :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)