torsdag 22. mars 2012

DIY lykter og siste frist for å bli med i give away!

I forbindelse med bloggtreffet på Oppdal i helgen, så fikk vi en utfordring- å lage noen lykter/telysholdere til treffet. Kriteriene var at det skulle være gjenbruk og pastellfarger :) Så på mandag så dro jeg til vennina mi Julie, og vi hadde et aldri så lite hobbyverksted:) Koselig å gjøre noe kreativt sammen med andre :)


 Denne krukken fant jeg til 15 kroner på gjenbruksbutikken på Lade (i Trondheim). De har stoort lokale, og derfor brukes det litt tid når man først er innom.. skattejakt! ;) Synes krukken var så fin i seg selv, så ville ikke ødelegge den med å ha for masse dillerier på den ;)

 

Brukte decopaque lim, servietter, limpistol, glitter, gamle armbånd og litt bånd - ikke så mye som skal til for å pimpe opp et syltetøyglass ;) Så dette skal vi gjøre oftere, må nok ta meg en tur innom Panduro. Dette var av ting vi allerede hadde liggende.. og hos meg er det kanskje litt for lite å finne av pasteller (!) :)

Idag har jeg vært på et slags intervju hos Frelsesarmeen, og snakket om frivillig arbeid der. Så får vi se, jeg har jo tid til det, så derfor tenker jeg at jeg kan benytte den tiden på noe fornuftig :)


Minner alle om at jeg trekker vinnere for giveawayen min imorgen! Skulle gjøre det i dag, men har ikke hatt tid, så derfor er det muligheter for å vinne enda, om du ikke har meldt deg på! :D

Det gjøres HER :D

Nå gleeder jeg meg til bloggtreff i helgen! Det skal bli så gøy :)


STOR KLEM
-post signature-

15 kommentarer:

  1. Sv: Ja det var riktigt mysig och skön vecka så nu lääängtar vi till sommaren.
    Ha en fin dag :) Kram

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ønsker deg en fin torsdag :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Så flotte lykter... riltig sukkertøy for øyet:)
    Frelsesarmeen er en fin ting, og så flott at du tenker på frivillighetsarbeid:)

    Jeg har lagt meg til som følger hos deg på et tidlig tidspunkt, så jeg er i listen din fra før:))

    Ønsker deg en riktig flott dag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Så fiiine! :D
    Du er jo skikkelig i vinden du Natalie! Flinke du som stiller sånn opp for samfunnet:))

    Klem

    SvarSlett
  5. Så flotte lykter!!!!!
    Frivillig arbeid skal du bare sette igang med, plutselig blir du 40 og har små unger og frivillig arbeid virker som ren luksus :) haha

    SvarSlett
  6. Tusen takk for bursdagshilsen! Det varmer alltid vettu!
    Ja scrabble er sååå gøy! Artig pynte detalj også ja:)
    Så stilig du har det hjemme hos deg. Kommer gjerne på besøk flere ganger:)
    Klemklem, Fruen i Nord:)

    SvarSlett
  7. Så nydelige telyslykter du har lagd.
    Hørtes koselig ut å sitte og dille med sånt sammen.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  8. Så koselige lykter du har lagd ♥ Ha en fin kveld søte deg, klem.

    SvarSlett
  9. Så fint!! Herlig med gjenbruk og en liten dæsj med pasteller =)
    Tusen takk for herlig hilsen inne hos meg. Jeg legger meg til
    som følger her hos deg jeg, så slipper jeg å gå glipp av noe =)

    Fine tanker til deg.

    Jippi; Ane

    SvarSlett
  10. Hei og takk for koselig kommentar hos meg:-) Så fin lykt og ikke minst; så fint at du vurderer frivillig arbeid! Ha en fin kveld. Følger deg videre også:) Klem fra Elin

    SvarSlett
  11. Så fine lyktene dine ble!! Det blir gøy å se hvordan alle har løst oppgaven, det blir sikkert masse forskjellig!
    Gledes til lørdag!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  12. Så flotte lykter:)
    Koselig og pimpene opp slik!!
    ha en finfin dag ♥

    SvarSlett
  13. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min:)
    Kjempefin blogg du har...vært litt laber på bloggingen i det siste og da er det så flott og oppdage nye blogger som inspirerer til å starte på igjen:) Nå vil jeg også lage lykter...så nå kverner det rundt i topplokket:) God helg:)

    SvarSlett
  14. Så flotte lykter du har laget, skal ikke så mye til bestandig, men må jo ha kreativitet og overskudd da:) Og det ser jeg at du har, frivillig hos Frelsesarmeen, det står respekt av det!!!
    Kos deg på bloggtreff i helga:) Her er jeg litt demotivert for det meste for tiden, så blir ikke mange innleggene på meg, men ønsker deg ei fin og sosial helg på Oppdal:)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  15. oj, fine lykter! gleder meg til å se på treffet i morgen! -monakristin

    SvarSlett

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)