tirsdag 6. mars 2012

Here I am, this is me

Nib har en utfordring pågående, om å vise hvem du er- innen interiør. Mye BRA bidrag der, og jeg føler jeg forsvinner med dette enkleste innlegget ever, jeg sliter sånn med pc'n for tiden, så ingenting vil fungere som det skal. Æsj. Uansett, jeg må jo bli med :) Dette blir med uredigerte bilder, så beware ;)




 Dette bildet beskriver tilnærmet hvordan stil jeg har- mangler en dæsj glam så er vi der.
 Grafisk, stilrent, svart/hvitt og litt rocka- sammen med en dæsj glam og rosa, er ganske meg innen interiørverdenen! Egentlig også masse likt hvordan jeg er IRL også (jeg har ikke helt svart/hvit personlighet daa..) ;)





Som du kanskje ser har vi også ommøblert stua litt (masse)- Aril så rart på meg da han kom hjem.. kanskje det blir byttet tilbake slik det var.. vi får se ;)

Nå er det cupcakes-date med søstra mi, så skal vi faktisk på visning(!), så er det quiz med en hel vennegjeng.....såååå skal jeg til Oslo på konsert i morgen, og blir i Oslo til fredag- GLEDE!

Så er det noen som har tips om butikker eller steder jeg må innom i Oslo?
 Lenge siden jeg har vært der nå! 
( helst ikke det dyreste slaget.. det har ikke studenten råd til..da blir hun bare irritert over hva hun går glipp av...hihi)


Bli også gjerne med på min give away!


Klem fra Natalie




1 kommentar:

  1. Jeg anbefaler en tur innom Home and Cottage :) Ellers så har jo H&M Home utsalg der også!
    God tur :)
    Gina

    SvarSlett

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)