onsdag 1. mai 2013

No excuses ;)

Nå skal jeg slutte å komme med unnskyldninger for laber blogging! Jeg slenger meg på blogginga igjen, men beware; med mobilkameraet (enn så lenge!). Speilrefleksen bestemte seg for å ta kveld, sånn plutselig (les: etter jeg mista det i gulvet..).


Etter å vært på besøk med min gode vennine (som jeg ble kjent med igjennom akkurat denne bloggverdenen), selveste Linda med bloggen Lindas Lille Leilighet, fikk jeg akkutt behov for å begynne å blogge igjen... kanskje blir det ryddigere i stua, oppredd seng og vindusvask.. osv ;) Mange positive ting å si om blogging, pluss herlige bloggvenner og masse inspirasjon fra dere alle! Nei, nå må jeg skjerpe meg :)

Deilig 1.mai her, sov lenge, lang frokost og Plantasjen-tur. Håper dere har hatt en fin dag :)

Milklampe fra Rom til Rom, Bloomingville-hus fra Keiserens nye trær, Omaggiovase fra O.E Strande, bilde fra  IKEA.



 xoxo



8 kommentarer:

  1. Hehe, rart med det! JEg blir alltid kjempegira hver gang jeg er hjemme hos noen andre bloggere :-)

    Hehe, hos oss finnes det ikke antydning til perfekt hverdag :-)

    SvarSlett
  2. Har savnet dine fine innlegg - så nå ble eg glad for at du er i gang igjen :-) så fint du har det - liker vasen og husene :-) nyt resten av uken - snart helg igjen :-)

    SvarSlett
  3. Hurra! Endelig, jeg er så spent på hvordan leiligheten din ser ut! :-D

    SvarSlett
  4. Selveste:P hoho! Liker at du er tilbake igjen!:)) Du har jo en SuPeR FLOTT leilighet å blogge om så:D u go girl;)

    KRAM!

    SvarSlett
  5. Mmmm...dette så skikelig godt ut!
    Så fint, at du frister med noe sunt:) (hos meg går det stort sett i søte, usunne tips....)
    ønsker deg fin start på helga:)
    klem nina

    SvarSlett
  6. Hei, Natalie! Så utrolig koselig hilsen du har lagt igjen inne i den dynamiske salongen min! Blir såå glad av sånne herlige tilbakemeldinger. Må si jeg liker headeren på bloggen din veldig godt! Den lampa der står langt oppe på ønskelista min altså, likeså gyngestolen. Fortsatt god søndag til deg! Klemmer fra Beate

    SvarSlett
  7. Nok en grunn for blogging!!
    Du ble vinner av min give-away fra Partydesign:)
    Gratulerer!!

    Send din adresse til blogg@frue.no

    Ha en fin fredag!!

    SvarSlett
  8. Så artig å komme over trønderbloggere! Plutselig dukket du opp! :-)
    Vi har vel alle korte bloggepauser i mellom!

    Alltid hyggelig med nye bekjentskaper! Trenger du inspirasjon til å komme igang med bloggingen igjen, kan jo et bloggetreff med trønderbloggere være midt i blinken!? :-)

    Jeg skal ha bloggetreff den 8.juni. Du er hjertlig velkommen! :-)
    Invitasjonen finner du inne på bloggen min! Påmeldingsfrist om en liten uke! :-)

    Mvh Hilde

    SvarSlett

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)