fredag 14. oktober 2011

Bursdagsfeiring

Fikk min etterlengtede Ikea-tur igår, veldig greit å bo i Trondheim og være 5minutters kjøretur unna, husker da jeg bodde i Molde og vi nærmest planla Ikea-tur en måned i forveien... ;) Kjøpte ikke så masse, fikk kjøpt bildehylle og rammer til hylla, samt et slags saueskinnsteppe til gulvet på soverommet, og så klart masse småtteri som man alltid glemmer at man har kjøpt (lys o.l).
Styrte på i hele natt med å finne bilder på nett til rammene mine, samt å lage til kake og muffins til min kjæres 25års dag som var i dag :)
Hatt venner på besøk å feira i kveld, kjempekoselig! I morgen kommer flere av vennene våre, så skal vi ha bokstavfest på lørdag (man kler seg ut i noe på den bokstaven enn får utdelt), gleder meg veldig! I morgen blir det kostymeshopping, veit jeg er litt sein..men vi har jo kostymebutikk her i Trondheim, så da tipper jeg at jeg finner noe der på bokstaven S ;)
Kjenner jeg er sliten nå etter en lang dag med masse stress å få vaska og ordna til selskap, godt å legge hode på puta nå... Aril ble veldig fornøyd med gavene, og storfornøyd med Arsenal-skjorta han fikk med meg (samt andre småtterier)...ikke så mye som skal til for en fotballgutt ;)
Legger ut noen bilder fra i kveld :) Pallebordet er enda ikke ferdig.... ;) hehe




Koselige venner på besøk! :)
Fra høyre: Aril, Joakim, Renate (søstra mi), Julie, Johan, Chris Stephan og Anita.
Nå er det en liiiten bloggerunde før øynene mine slukker!
Her er en koselig blogg av Tonje som bor på Skåla, der jeg kommer fra, hun er faktisk trønder, så vi har bytta litt plass ;)
Nattaklem fra post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)