søndag 13. november 2011

Roen senker seg..

Hei igjen! :)


Nå har vi kommet oss hjem, og jeg har fått vasket klær og vaska gulv :) Aril er tilbake foran tv'n og FIFA... nå er det snart kveldskos og film som står på menyen:) godt med litt avslapping etter ei helg borte! :)


Trenger jeg si mer....? ;)


Knut koser seg...:)





Vi har hatt en strålende helg på hyttetur, det har gått i monopol, kakao, vin, mojito, badestamp, alias, mat og harrytur til Sverige! ;)



Guttene drikker øl og ser på tv..


Mens jentene lager mat... (Julie på bildet) ;) Er vel bare sånn det er? ;)


Fine hytta til familien til Johan :) Koselig :)



Badestamp hadde de også, storkosa oss i varme vannet, mens temperaturen i lufta var nærmere minusgradene:)


Aril liker dette! ;)



Så må jeg gratulere til alle pappaer med farsdagen idag! :):)

 Håper dere har hatt en fantastisk helg :) Nå begynner uka snart igjen, fullpakket med skolearbeid...men allerede torsdag tar vi turen til Bergen:) Gleder oss til nok en trivelig helg :)


Stor klem fra

post signature


(Beklager dårlige bilder... ;)



2 kommentarer:

  1. Ha en fin kveld:)

    Koselig hytte.

    klem

    SvarSlett
  2. Hei og hopp :) Så koselig at du stakk innom bloggen min. Tusen takk for koselig kommentar :)
    Ha en kjempefin dag videre :) klem

    SvarSlett

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)