mandag 14. november 2011

Tavlevegg på kjøkkenet?

For en måneds tid siden kjøpte jeg to bokser tavlemaling fra Biltema, da jeg fant ut at jeg skal male den lille veggen på kjøkkenet vårt (som jeg ikke skulle finne bilde av nå...joo! da finner man alltid frem i prospektbildene) ;) Det er ikke snakk om stor vegg, men jeg tror at det vil piffe opp kjøkkenet vårt litt, i og med at det er så lite, hva tror dere?



Grunnen til at arbeidet har stått litt stille er rett å slett fordi jeg ikke vet helt hvor jeg skal begynne. Veggen er av betong (pipe bak) og det er tapetsert med en slags strukturtapet utenpå. Kan jeg slette hele veggen med sparkel, og begynne rett med tavlemalinga? Finnes det bedre alternativer til tavlemalingen fra Biltema?

Dette ble mange spørsmål, men jeg vet det er mange med peiling der ute..så håper noen gidder å svare meg ;)

Cathrines hjerterom har også laget en tavlevegg på kjøkkenet, syns det ser utrolig røft ut ;)


Mrs. Hardy har også brukt svartmaling å ordna tavle..det er så stilig:)


Så hva tror du? Blir det kult? :) 

Idag kom også hentelappen fra Holstee, gleder meg til å hente min kjære Manifesto plakat! :D


Ha en fin mandag alle sammen! 

Klem fra Natalie

7 kommentarer:

  1. Tror det hadde blitt kjempestilig!:D Blir spennende å se:)

    SvarSlett
  2. Heisann! Takk for hyggelig hilsen inne hos meg;)
    Dette tror jeg blir råkult! Sparkel støver noe grådig, så om du vil slippe det, og veggen ikke har suuupergrov struktur så kan du evnt bruke veggfornyeren til Borge, da får du slett vegg;) (fåes hos alle Byggmakker-foretninger)

    Gleder meg til å se resultatet! :)

    SvarSlett
  3. Hei søte deg :)
    Takk for koselig fotspor inne hos meg! Det varmer og gleder ett blogghjerte.

    Jeg tror den veggen kommer til å være helt fabelaktig til tavlemaling :)


    De trollhasselgreinene har jeg vært så heldig å få av en venninne som skulle kaste sitt trollhasseltre. Men de er å få kjøpt på typ plantasjen.

    Fabelaktig kveld videre.
    klemklem

    SvarSlett
  4. Tyrifryd; Ja, har tenkt på det også, men tenker det bli myye dyrere..for da må jeg jo kjøpe en hel rull, pluss spesial lim også? Hmm:) Men om det blir sparkling, er det iallefall min kjære murer-kjæreste som skal få gjøre det...men kjedelig med alt pusset som kommer overalt ja!:(

    SvarSlett
  5. Fabelaktig: Tusen takk, skal sjekkeut om jeg finner det.. utrolig kult :)

    SvarSlett
  6. Linda: Koselig å høre! :D Jeg må prøve å komme i gang snart..skolearbeid tar alt for mye av tiden min for tida... :/

    SvarSlett
  7. Det ser ut som en god plass for tavlevegg:) Hadde blitt en fin kontrast!
    Handy ting som om du bør sparkle eller ikke, har jeg ikke peiling på! Her i huset tenker jeg, så gjør mannen det:-p hehe

    Fin blogg:) Klem

    SvarSlett

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)