tirsdag 20. desember 2011

Hos mamma: Spisestue og utsikt



Sola skinner på Skåla idag, og jeg kooser meg med fri og Ozzy (familiehunden, en Shetland Sheepdog).

Skulle jo poste et bilde av juletreet som vi har pynta, men må ærlig innrømme at mammas kamera var mildt sagt jævlig å ta bilder med. Derfor tok jeg heller bilder av random, som spisestua og utsikta. hehe

Lysekrona var gull forrige gang jeg var her, og jeg påpekte til mamma at det kanskje ikke var så fint med lysestaker i sølv og lysekrone i gull, så da jeg kom hjem før helga, hadde hun spraya krona i sølv. Ble kjempefint. Fortalte mamma at jeg tok bilder av spisestua da hun var ute i dag, da fikk jeg beskjed om at det var jo ikke ferdig pyntet enda (!). Da får jeg heller poste nye bilder når det er ferdig, daa ;)


Vi har ganske så fin utsikt her, og jeg og Ozzy tok oss turen ut i finværet ;)
Pappa har ordna eget kikkehull til han på verandaen ;) Vaktbikkja si det ;)




                                        



Fine utsikta vår :)

PS:
På selveste Lucia-dagen vant jeg iPad i Dagbladets konkurranse!!!! :D Jippii!


Senere samme dag hentet jeg Jumbokoppene jeg vant hos Drømmeverden  :D


Så handlet jeg på Bunnpris- og fikk beskjed at jeg hadde vunnet "Kløver-sjansen", så Bunnpris spanderte alt jeg hadde handlet!

For en herlig dag det var!!! :D

Klem
post signature

4 kommentarer:

  1. Kjempefin spisestue hjemme hos dere da:) Mammaen er ogsp interiørbevisst hører jeg:D For en søøøt hund! Et eget kikkehull også.. ;D Nydelig utsikt..Kjenner jeg savner utsikt i Trondheim..Her hjemme er det panorama utover sjøen..I trondheim begrenser det seg til nabohuset:P

    SvarSlett
  2. WOW, det får'n si!!
    Litt av en vinnerlykke ja;)
    Så GØY ♥

    Flott utsikt hjemme hos mamma'n din;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg :)

    Så fint det var hos mamma'en din. Lurt å spraye lysekrona :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Hei og hopp i julekropp!!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg, det varmer=)! Kjempe flott spisestue og lysekronen ble lekker!! Håper du har levert inn lotto med den vinnerlykken du har hatt;)!! Grattis!!

    Riktig god jul til deg og dine!
    Klemmmer!

    SvarSlett

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)