lørdag 7. januar 2012

NY bloggadresse!

Da jeg lagde bloggen, ble det veldig lite gjennomtenkt, derfor også en dårlig og lite gjennomtenkt bloggadresse. Jeg har nå skiftet adresse, og holdt på til seeent i natt med å lagre alle mine favoritter på nytt! ;)



Min nye adresse er nå; www.natalieinterior.blogspot.com :)

Håper alle får det med seg, synes det ble for "standard" med natalieslykke, og synes ikke særlig om det. 
Nå er det ny header og litt utforming  på sida som skal ordnes. :) 

Ha ei fiin helg!

post signature

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Og takk for så koselig kommentar inne hos meg : )
    Bordet vi har i stuen er fra Ikeas PS-kolleksjon, men jeg byttet ut
    de orginale benene på det. Er usikker på om de fortsatt selger dette,
    da vårt er gammelt - sikkert rundt seks år ca.
    De har hatt det i forskjellige materialer, og det kan jo være du kan få tak i det på Finn om ikke Ikea fortsatt selger det : )
    Lykke til! Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Jeg vil få takke deg for varm og positiv komentar inne hos meg ang.bidraget mitt på NIB!!!! Du gjorde meg glad;) Ses snart igjen!

    SvarSlett

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)