onsdag 15. februar 2012

Valentine's Day

Tusen takk for suuperkoselige kommentarer på forrige innlegg- dere er supre! Elsker å skrive blogg når man får sånne oppmuntrene og koselige meldinger :)


I går var det som sikkert alle fikk med seg, Valentine's Day. Jeg er ikke den som er fan av å kjøpe gaver til hverandre på en slik dag (okei, det kan hende), men synes så klart det er koselig å få noe ut av en sånn dag likevel :) Jeg og min kjære bestemte oss for å være hjemme, i stedet for å dra ut å spise - som vi gjorde i fjor. Vi dro derfor dagen i forveien å kjøpte en romantisk film, handlet inn til biffmåltid og kjøpte rosévin ;)


Det ble en koselig kveld, med middag og levende lys- og småfliring med at vi kjente susen av vinen ganske tidlig;) hiihi. Så koste vi oss med en film, baare vi to. Føltes nesten som juleaften, var koselig å planlegge en sånn helaften sammen :) Vi koste oss begge to, tror det gjør godt for ethvert forhold å ta slike dager innimellom, da mener jeg en skikkelig helaften. :)
 SUPERKOS <3

Nå er jeg ikke verdens mester i å dekke bord.. men "man tager hvad man haver" ;) og en rask juksekikk på youtube på hvordan man bretter servietter gjor susen.. hehe.
Håper dere hadde en koselig kveld, uansett om det var med ektemann, kjæreste, vennine eller alene! :)


(Nyttårsaften 2010)



Nattaklem
post signature

6 kommentarer:

  1. Det så ut som om dere hadde en flott kveld :)
    Så stilig det var med serviettbrettingen.
    Gina

    SvarSlett
  2. Hørtes kjempekoselig ut:) Og bordet var skikkelig fint pyntet:) Skikkelig romantisk<3
    Ja, de rammene ble tatt ned igjen...Men jeg klarer jo aldri å bestemme meg, så hvem vet, kanskje de kommer opp i morgen igjen;D

    Klem

    SvarSlett
  3. Så gøy at du vil være med på min lille give away!
    Tusen takk for koselige ord :)

    Ser ut som at dere hadde en fin valentines day :) Koselig!

    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  4. Så lekre bilder du tar, sukkertøy for øyet rett og slett! :)

    SvarSlett
  5. Høres ut som en herlig dag!!
    Nå har jeg meldt meg på bloggetreff, det gledes!
    Ha en riktig god helg :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  6. Tusen takk for super hyggelig kommentar inne hos meg! Jeg merker og at jeg blir mer fargete og pastellete på våren og det er herlig!

    Så ut som dere hadde en herrlig valentiner dag :)

    SvarSlett

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)