fredag 30. september 2011

Tapeten har kommet!

Fikk 3 hentelapper i posten idag, og ene pakken var vår etterlengtende TAPET! :) Endelig! Nå har vi å gjør på i helga, håper på å få soverommet heelt ferdig, vi får se ;) Skal også prøve å gjøre ferdig pallebordet! ;)

Så har vi vært på OBS Bygg å funnet planker til toppen på pallebordet (vil ikke ha for store hull), så fant vi tak i tapetlim og div, samt noen lister til å få hengt opp sengegavlen...åh, håper det funker, har tenkt ut mange måter å henge opp den på:)

Ellers har jeg prøvd å fått opp alle smykkene mine på plassen sin i skapet, hiver de så lett i skuffa, og da blir det jo bare en stor floke...så nå er det litt orden (selv om det er litt vel mange smykker på samme krok...)



Driver også å planlegger å lage et slags oppheng for øredobbene mine, har såå mange og det blir så lett rotete og blandet, så prøver å komme på noe genialt:) Noen ideer? :) Prøver å få inn en liten jentekrok på soverommet, usikker på om det blir plass, men skulle hatt en liten "pult" til sminke, øredobber, ringer og armbånd...skikkelig jentete, men nødvendig for å få system i ting ;) Har ikke mye plass på badet :)
Har lenge lett etter nøkkelskap, da min kjære ALLTID slenger fra seg nøklene overalt, og aldri finner de. Men etter å ha lett lenge, kom jeg over disse på Ikea, og siden vi kun har et par nøkkelklype hver, gikk vi for disse søte:

Var skikkelig gira på å begynne ikveld, men min kjære hadde nok mer troa på en skikkelig daffekveld, så nå har vi sett alt som er å gå på tv ikveld, og nå ligger han så søtt å sover rett ut på sofaen:) Sliten etter lang uke, flinke arbeidsmannen min :)


Har tent lys og koser meg med godteri i kveld, endelig helg ;)



Ha en fortsatt fin fredagskveld :)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)