fredag 28. oktober 2011

En gledens dag!

Vår kjære lille pusekatt Knut har vært borte i 3 uker, og han er i god behold! Han har rota seg inn på Nidar Sjokoladefabrikk, og de som jobba der var så lei at han kom inn i produksjonen, at de ville avlive han(!). En snill dame som redder katter i nød, tok seg av han. I dag, akkurat 3 uker siden han forsvant, fikk jeg telefon fra henne om at hun hadde tatt seg av Knut <3 Herlig at det finnes sånne snille mennesker! Her er siden hennes, om noen skulle savne katten sin i Trondheimsområdet. :)
Vi skal til Molde igjen i helga, og broren min som bruker å passe han når vi drar hjem, skal også bli med. Det ble plutselig litt forandringer i planene, og jeg vurderte bare å bli igjen i Trondheim, da sier dama: "jamenn, jeg kan passe han over helga, han trives her med mange andre katter." Så koselig!
Da blir det Moldetur på oss igjen, Molde (MFK) spiller kamp på søndag, og vinner de den kampen vinner vi i år! Håper virkelig vi vinner, da blir det et artig år å være moldenser i trønderland.. ;)

Bilde fra tidligere i år, min bror Tony til venstre (veldig morsk..?) og min kjæreste Aril :) Dette er i Arils tidligere ungkarsbolig ;) hehe.

Dette ble vel ikke mye til interiør-innlegg, men kommer sterkere tilbake neste uke! ;) Har vært mye skolearbeid denne uka, sitter med en semesteroppgave som skal inn nå idag, skal prøve å gjør den unna, så vi får dratt i rett tid! Skal også overrasske foreldra til Aril med besøk, det blir morsomt ;)

 Kjempekoselig med tilbakemelding og hilsener fra dere, det gir giv til å fortsette å skrive blogg:)
Ha ei fin helg alle søtiser!

Stor klem fra 
 post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)