tirsdag 1. november 2011

Manifesto Poster!

Vel hjemme i Trondheim igjen, etter ei fullpakket helg med seriegull i tippeligaen, fest med gode venner, bestått eksamen og hentet hjem vår etterlengta pus:) Kunne ikke hatt bedre helg :)

Tilbake til topic'en ;) For en liten stund siden kunne jeg ikke dy meg, og dro inn på Holstee å bestilte meg den velkjente "Manifesto" plakaten ;) Jeg har lenge leita etter det perfekte å ha over denne "kroken" i stua;


Tror plakaten innrammet i svart blir fint her! :) Skal endre litt på pynten her da jeg får den opp såklart... ;)



(bilder lånt fra Holstee)
Jeg bare ELSKER budskapet og alt med denne plakaten, det er som jeg skulle sagt det selv. Herligherligherlig! Gleder meg sykt til å få den opp! :)
Siden jeg er verdens største gjerrigknark, googla jeg om det fantes noen rabattkuponger da jeg så det gikk an å adde det i slutten av bestillinga, da var denne sida her gull!
Troor jeg brukte koden "bold" og fikk 5$ rabatt.. ikke mye, men det hjelper en fattig student! ;)
Koselige folk som driver det også, fikk koselige mail å svar på det jeg lurte på :)

Tidligere i år har jeg hatt en mer shabby-chic inspirert stil (ikke fanatisk), sammen med lilla..men er nå rett å slett dritlei den stilen (for min egen del, selv om det er maange fine shabby chic hjem der enda! ;), så jeg prøver nå gradvis til å gå mot den industrielle stilen, samtidig mer "moderne"- men soverommet skal få holde seg i den "lune" stilen :)

Men ting koster, og det får skje gradvis...jeg kommer stadig på nye påfunn jeg vil endre på i leiligheta, Aril rister bare på hodet, og spør om når jeg skal bli fornøyd! :)

På den store ønskelista nå, står en sminkekommode/gammel skrivepult til soverommet øverst... er det virkelig ingen som har akkurat den jeg vil ha? :(
Kommer vel når jeg minst aner det, tror jeg skal ta meg en tur på gjenvinningsbutikken her igjen snart! :)

Ha ei fin uke alle sammen!
Koselig med tilbakemeldinger :)

Klem 
post signature

6 kommentarer:

  1. Hei! Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Jeg er ikke fra Molde, men bror og svigerinne bor der:)Så koselig dere har det hjemme, likte soverommet kjempegodt! Følger deg videre:) FIN dag og klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Så koselig Camilla:) Og tusen takk for kommentar om soverommet, er ikke helt ferdig enda, men det blir :) Klem:)

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Så herlig poster...kjempefin:)
    Synes du har en flott og inspirerende blogg. Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre:)

    Ønsker deg en flott uke videre:)
    Marianne

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Tusen takk for kommentar hos meg!
    Den plakaten var kjempefin, og blir prikken over i`n:)
    Ønsker deg en fin fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Hei:) så hyggelig at du fant bloggen min& følger meg videre:):)

    Gleder meg til å følge bloggen din og fremover:):)

    Den plakaten står på ønske listen min og , den er så fiiin!!!!

    Fin mandagskveld til deg:)

    Kine:)

    SvarSlett
  6. Marianne Dragon Waagan: tusen takk, hyggelig! :)

    Janne: Takk, tror det blir det jeg også! ;)

    MadeByKine: Koselig å finne andre blogger, og inspirasjon;) Ja, utrolig fornøyd med plakaten..håper den kommer snart ;)

    SvarSlett

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)