mandag 24. oktober 2011

Loppefunn og Moldehelg

På torsdagkveld var vi som sagt på Loppemarked hos Irina, skal si det var mye der. Kjempekoselig stemning, kanelbollesalg, kaffe og masse fint til salgs! :)
Vi har jo ikke største plassen å oppbevare alt, så jeg må alltid tenke godt over kjøpt.."trenger jeg virkelig dette?" eller "har vi plass?". Men noe funn ble det likevel, fant en gammel pult som jeg skulle hatt på soverommet, men den ble dessverre for lang.. :/
Men ble fornøyd likevel, så fikk jo oss en liten torsdagstur fra Trondheim til Stjørdal ;) Alltid like koselig å komme seg bort litt, selv bare for noen timer ;)
Ble skikkelig fornøyd med epleblomsten vi kjøpte, usikker på hvor jeg skal ha den da, kanskje det blir på soveromsveggen, hva tror du? :) Tenker kanskje den ikke passer inn i den "kalde" stilen på stua...hmm;)


 Så ble det en liten sinkbalje til lyngen ute, en gammel kasse som jeg er litt usikker på hva jeg skal bruke til enda, hadde tenkt å ha den inne, men Aril skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte den eller hvor jeg skal ha den, så kanskje den får plass ute den og... men så er det at alle stikker av med det vi har utendørs...


Disse lysestakene betalte jeg kanskje 30kr for, de skal sprayes hvit troor jeg! 


Så dro vi innom Plantasjen, der kjøpte vi oss lyng og en vintergrønn busk... :)

På fredag dro vi til Molde, der vi kommer fra. Skulle ha en skikkelig familiehelg, da vi alltid er ute hos venner når vi først er hjemme. Godt å bare ta det helt rolig, og få god middag og dessert påspandert, både hos mine foreldre og svigers ;) namm..
Hadde jo med kameraet i helga, men glemte så klart å ta bilder....er ikke det typisk.

Her er iallefall et bilde av litt av badet til mamma, elsker det. Dette tok jeg 1.juledag i fjor, gleder meg til akkurat samme rutine i år ;)


Søndag (i går) så dro jeg, Aril og hunden til familien min, Ozzy, ut på tur i skogen å plukka kongler, mose og greiner, skal prøve å få til noe koselig i inngangspartiet vårt nå senere, ikke så enkelt med dette "hølet", men kan uansett ikke bli verre ;)

Nå er det en liten rydde og vaskerunde, hater å pakke ut koffert, selv om det bare er for ei lita helg (er en elendig pakker...) ;)

Ha en fin mandag! ;)

post signature

1 kommentar:

Setter stoor pris på om du legger igjen en kommentar hos meg <3 Da finner jeg din blogg også :)